PREKIŲ GRĄŽINIMO POLITIKA

DĖMESIO: žemiau pateikta „Prekių grąžinimo politika“ taikoma tik toms prekėms, kurios pagamintos ir išsiųstos DANIAUS (žymima DANIUS Tac origin). Kiti gamintojai, kurių produkciją rasite mano parduotuvėje, taiko savo „Prekių grąžinimo politiką“.

1 SKIRSNIS – Prekės grąžinimas
Mūsų grąžinimo politika trunka 14 dienų. Jei 14 dienų praėjo nuo jūsų pirkimo, deja, mes negalime Jums pasiūlyti kompensacijos arba pakeisti prekės.

Kad būtų galima pasinaudoti grąžinimu, Jūsų prekė turi būti nenaudota ir tokios pat būklės, kokią gavote. Taip pat turi būti originalioje pakuotėje.

Negrąžinamos prekės:
Parsiunčiamas turinys.

Norėdami atlikti grąžinimą, mes reikalaujame pateikti kvitą (išrašą) arba kitą pirkimo įrodymą.

Yra tam tikrų atvejų, kai pinigų grąžinimas už pirkinį netaikomas:

  • Prekės su akivaizdžiais naudojimo požymiais;
  • Daiktas originalios būklės, arba jis sugadintas, trūkstamos dalys ne dėl mūsų klaidos;
  • Daiktas, kuris yra grąžinamas po daugiau nei 30 dienų po pristatymo

2 SKIRSNIS – Pinigų grąžinimas
Kai iš Jūsų gausime grąžinamą prekę ir ji bus patikrinta, mes atsiųsime Jums laišką pranešantį, jog gavome jūsų grąžinamą prekę. Taip pat Jums pranešime apie pinigų grąžinimo patvirtinimą arba atmetimą.
Jei pinigų grąžinimas bus patvirtintas, per trumpiausią laiko tarpą pinigai bus grąžinami tokių būdu, kokiu buvo atliktas mokėjimas.

3 SKIRSNIS – Vėluojantis arba dingęs pinigų grąžinimas
Jei negavote grąžinamų pinigų, pirmiausia patikrinkite savo banko sąskaitą dar kartą.
Toliau susisiekite su savo banku. Dažnai grąžinimas užtrunka, kol bankas apdoroja duomenis ir grąžinamoji suma pasirodo gavėjo sąskaitoje.
Jei po aukščiau išvardintų veiksmų grąžinamoji suma nepasirodė Jūsų sąskaitoje, prašome susisiekti su mumis naudodami „SUSISIEKITE“ parinktį pagrindiniame meniu viršuje.

4 SKIRSNIS – Išparduodamos prekės
Tik reguliariai parduodamos prekės gali būti grąžinamos. Išparduodamų prekių, deja, grąžinti negalite.

5 SKIRSNIS – Prekės keitimas
Mes keičiame tik tas prekes, kurios yra defektyvios arba pažeistos. Jei tokią prekę reikia pakeisti, prašome, susisiekite su mumis naudodami „SUSISIEKITE“ parinktį pagrindiniame meniu viršuje.

6 SKIRSNIS – Grąžinamos prekės siuntimas
Norėdami grįžti prekę, turėtumėte ją siųsti paštu atgaliniu adresu, esančiu ant gautos prekės pakuotės.

Grąžinamos prekės siutimo išlaidos apmokamos Jūsų sąskaita. Siuntimo išlaidos yra negrąžinamos. Prekės siuntimo išlaidos bus išskaičiuotos iš Jums grąžinamos sumos ir grąžinama suma atitiks tik prekės kainą (be siuntimo išlaidų).

Priklausomai nuo to, kur jūs gyvenate, keičiamos prekės atvykimo laikas gali kisti.

Jei Jūs siunčiate prekę (prekes), kurios (kurių) vertė yra didesnė nei 45 Eu, apsvarstykite galimybę įsigyti prekės draudimą ir / arba sekimo numerį. Mes negalime garantuoti, jog tikrai gausime jūsų siunčiamą prekę.

7 SKIRSNIS – Sugadinti siuntiniai
Nors siunčiamas prekes supakuojame patikimai, tačiau negalime užtikrinti, jog prekės jus pasieks saugiai ir nesugadintos. Todėl negalime prisiimti atsakomybės ir pakeisti prekių, kurios buvo sugadintos pristatymo metu.

Prašau, nedelsti ir susisiekti su DANIUS jei kils klausimų ar nesklandumų ir problemą išspręsime abiems pusėms priimtinu būdu.

Ačiū,
DANIUS